REGULAMIN z dnia 15.03.2025

 Chcielibyśmy, żebyś robiąc zakupy na naszej stronie internetowej, podejmując z nami współpracę, czuł się pewnie oraz znał wszystkie przysługujące Ci prawa. 

Kim jesteśmy? 

Sprzedawcą jest PlatformaMistrzow.pl Krzysztof Stępień, z siedzibą pod adresem Aleja Rzeczypospolitej 29a/56, 02-972 Warszawa, zarejestrowaną w Polska legitymującą się numerem NIP: 7171719090. To my będziemy odpowiadać za prawidłową realizację Twojego zamówienia, zwrotu środków w przypadku odstąpienia od umowy czy też rozpatrzenie reklamacji. 

 

Skontaktujesz się z nami pod adresem e-mail: kontakt@platformamistrzow.pl

 

Kontakt z naszymi klientami jest dla nas bardzo ważny – dlatego nie bój się pytać! 

Chcieliśmy Cię również poinformować, że wyznaczyliśmy punkt kontaktowy, który może służyć do bezpośredniej komunikacji z organami Państw Członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych, a także z Klientem.

 

Dane do kontaktu:

a. e-mail: kontakt@platformamistrzow.pl
b. Listownie: PlatformaMistrzow.pl, Aleja Rzeczypospolitej 29a/56, 02-972 Warszawa, Polska

 

Już w tym miejscu chcemy zwrócić uwagę na to, że informacje dostępne na stronie Sklepu i tym Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ale zaproszenie do zawarcia umowy. 

W pierwszej kolejności chcielibyśmy abyś mógł zapoznać się z Platformą Mistrzów, prowadzonej na serwisie Web To Learn, na której znajdują się szkolenia. 

Dostępne są szkolenia w formie e-booków i kursów, a także spotkań na żywo:

  • płatne jednorazowo, z dostępem na określony czas,
  • szkolenia w formie subskrypcji, płatne cyklicznie

Korzystanie z Platformy Szkoleniowej jest możliwe po dokonaniu płatności, założeniu konta użytkownika i akceptacji niniejszego regulaminu.

W przypadku płatności jednorazowej cena oraz okres określony jest w opisie na stronie sprzedażowej poszczególnych kursów. Kursant ma dostęp do informacji o swoich produktach w zakładce Moje konto, po  kliknięciu w ikonę użytkownika na stronie głównej.

W przypadku subskrypcji, można rozpocząć 14 dniowy okres próbny w cenie 7 zł. Każdy uczestnik może skorzystać z okresu próbnego w promocyjnej cenie 1 raz. Jeśli użytkownik nie zrezygnuje z członkostwa przed upływem okresu próbnego, zostanie obciążony standardową kwotą miesięcznej opłaty członkowskiej wynoszącą 199 zł przy użyciu wybranej wcześniej metody płatności.

Informacje na temat wysokości miesięcznej opłaty członkowskiej oraz daty zakończenia okresu próbnego można znaleźć na po zalogowaniu na platformę:

  • klikając w ikonę użytkownika -> Moje konto -> SUBSKRYBCJE

 

Użytkownicy nie są powiadamiani o zakończeniu okresu próbnego. Opłaty za subskrypcję są pobierane od użytkownika co miesiąc przy użyciu wybranej wcześniej metody płatności. W niektórych przypadkach terminy rozliczeń mogą ulec zmianie, np. jeżeli nie udało się zrealizować płatności przy użyciu wybranej metody płatności.

 

W przypadku gdy w jednym okresie rozliczeniowym nie uda się zrealizować płatności dostęp do subskrypcji zostaje wyłączony, przez 10 dni podejmowana jest próba realizacji płatności. W przypadku powodzenia dostęp zostaje odblokowany. Użytkownik może zrezygnować z członkostwa na platformie w dowolnym momencie, przy czym dostęp do platformy będzie zapewniony do końca miesięcznego okresu rozliczeniowego. 

 

Nie ma możliwości zwrotu opłat za niewykorzystaną subskrypcję miesięczną. Aby zrezygnować z subskrypcji należy przejść do zakładki Moje konto (ikona profilu) -> Subskrypcje -> Całkiem na dole jest lista subskrypcji i tam może ją anulować.

 

§1 Definicje: 

 

Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy;

 

Cena – wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub Produkt cyfrowy;

 

Formularz zamówienia – Formularz służący do złożenia zamówienia na Produkt. Uzupełnienie formularza wymaga wybrania Produktu cyfrowego ze strony internetowej sklepu -> kliknięcie „Dołącz” lub równoznacznego przycisku -> uzupełnienia danych do faktury, wybrania sposobu płatności. Wszystkie dane o które prosimy są niezbędnych do zawarcia umowy sprzedaży. 

 

Klient – podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem oraz przepisami prawa zawarta może być Umowa sprzedaży; 

 

Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową; 

 

Kupujący – Klient, który zawarł Umowę Sprzedaży; 

 

Moderowanie treści – kontrola treści umieszczanych na stronie sklepu internetowego oraz w grupach utworzonych na portalach społecznościowych, pod kątem ich zgodności z regulaminem. Na niniejszej platformie moderacja odbywa się ręcznie. 

 

Produkt cyfrowy – treść cyfrowa lub usługa cyfrowa; 

 

Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną bądź jednostkę organizacyjną nie będącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową oraz dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą; 

 

Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna, która zawiera umowę związaną bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą, jeżeli z treści zawartej umowy wynika, iż nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionej na podstawie przepisów o CEIDG; 

 

Regulamin – niniejszy dokument; 

 

Sklep – serwis internetowy działający w domenie KATALOG

 

Sprzedawca, Licencjodawca latformaMistrzow.pl z siedzibą pod adresem Aleja Rzeczypospolitej 29a/56, 02-972 Warszawa, zarejestrowaną w Polska legitymującą się numerem NIP: 7171719090.

 

Strona Internetowa Sklepu – oznacza stronę internetową, pod którą sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działający w domenie https://szkolenia.platformamistrzow.pl

 

Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej np. e-book; kurs video

 

Treść nielegalna – to informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem danego państwa członkowskiego – niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa. Ze względu na to, że chcemy aby nasz regulamin był dla Ciebie jak najbardziej zrozumiały podajemy przykłady nielegalnych treści: treści, które nawołują do przemocy wobec osób lub innych istot żywych; treści, które promują działania zakazane przez prawo; treści, które nawołują do nienawiści na tle etnicznym, rasowym, różnic płci, zniesławiają, znieważają inną osobę, naruszają dobra osobiste innej osoby, innego podmiotu, naruszają prawa autorskie osoby trzeciej; 

 

Treść niezgodna z regulaminem – treści lub linki, które mają charakter spamu; treści, które służą promowaniu konkurencyjnych sklepów internetowych; treści, które mogą wywoływać cierpienie, niezręczność innych podmiotów; treści, które zawierają wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym; 

 

Treść zamieszczana przez Kupującego – wszelkie opinie o Produktach, komentarze umieszczone na stronie https://szkolenia.platformamistrzow.pl, Treści na stronie mogą umieszczać jedynie Klienci, 

 

Umowa Sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem, a Sprzedawcą; 

 

Usługa hostingu – usługa polegająca na przechowywaniu informacji przekazanych przez Kupującego oraz na jego żądanie; 

 

Usługa cyfrowa – usługę pozwalającą konsumentowi na: a) b)wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej,wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi,inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej; 

 

Wymagania techniczne – minimalne, a zarazem niezbędne wymagania techniczne tj. •urządzenie z dostępem do Internetu; 

•dostęp do poczty elektronicznej; 

•posiadanie ważnego/aktywnego adres e-mail, a także w określonych przypadkach klawiatury lub 

•innego urządzenia umożliwiającego poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych, •dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej 

 

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem formularza zamówienia, zmierzające do zawarcia Umowy na odległość, które jest składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość. W ramach zamówienia Klient podaje swoje dane niezbędne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. W celu uniknięcia pytań i wątpliwości już w tym miejscu wskazujemy, iż nie umożliwiamy założenia Konta w celu dokonania zakupów w naszym sklepie internetowym. 

 

§2 Postanowienia ogólne: 

 

  1. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu i  Platformy Szkoleniowej, a także prawa i obowiązki nasze oraz Klienta. Wymagamy aby każdy nasz klient przed zawarciem umowy zaakceptował regulamin. Nie ma możliwości zrobienia zakupów, bez akceptacji regulaminu. Korzystanie z Platformy Szkoleniowej jest możliwe po założeniu konta użytkownika i akceptacji niniejszego regulaminu. Przed jego akceptacją prosimy o zapoznanie się z jego treścią.
  2. Użytkownikiem Platformy może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zaakceptowała niniejszy regulamin.
  3. W sytuacji w której zapisy regulaminu są niejasne, macie co do nich wątpliwości, chcielibyście negocjować warunki – zawsze możecie zwrócić się z prośbą o ich wyjaśnienie. 
  4. W celu korzystania ze strony internetowej sklepu oraz zakupionych produktów cyfrowych nie jest konieczne posiadanie jakiś szczególnych wymagań technicznych. Wszystkie wymagania są wskazane w definicji. Również zadbaliśmy o to aby zakupy w sklepie były możliwe z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych.
  5.  Sprzedawca stosuje mechanizm plików „cookies”, które podczas korzystania ze Strony Internetowej sklepu. Szczegółowe informacje dotyczące wykorzystania plików „cookies”znajdują się w Polityce Prywatności.
  6.  W przypadku nieważności jednego z postanowień Regulaminu, pozostałe postanowienia zachowują moc. 

 

  1. Ze względu na to, że Klienci korzystający ze strony internetowej sklepu nie mają samych praw ale także obowiązki, wskazujemy, że Klient zobowiązany jest do: 
  • - podawania w formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i niezbędnych danych w tym danych osobowych oraz ich niezwłocznego aktualizowania. W celu uniknięcia wątpliwości wskazujemy, iż Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem;
  • - korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sklep w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu oraz w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także zgodnie z zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, także w sposób niezakłócający funkcjonowanie pozostałych Klientów Sklepu;
  • - niemodyfikowania w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Sklep w szczególności cen lub opisów Produktów;
  • - niepodejmowanie czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta;
  • - terminowej zapłaty Ceny i innych ustalonych przez Klienta kosztów w pełnej wysokości. 

 

§3 Zawarcie umowy: 

 

  1. Zamówienie może zostać złożone w platformie na stronach sprzedażowych. 
  1. Zamówienia na Produkty dostępne sklepie internetowym można składać przez 7 (słownie:siedem) dni w tygodniu i 24 (słownie: dwadzieścia cztery) godziny na dobę.
  2. W celu złożenia zamówienia Klient powinien wykonać łącznie co najmniej następujące czynności: 
  • - wybranie Produktu cyfrowego (odpowiedniego kursu lub subskrypcji); 
  • wybór rodzaju płatności; 
  • - potwierdzenie zamówienia poprzez użycie przycisku „Płacę i odbieram dostęp” “Przechodzę do płatności” lub równoznacznego
  • - akceptacja regulaminu
  • - akceptacja zgód
  1. W celu akceptacji zamówienia Klient otrzymuje na wskazany w formularzu zamówienia adres e mail wiadomość z potwierdzeniem jego przyjęcie. E-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia jest równoznaczny z akceptacją zamówienia złożonego przez Klienta. W tym momencie zawierana jest także umowa sprzedaży.
  2. Realizacja zamówienia, następuje niezwłocznie nie później niż w terminie jednego dnia roboczego od dnia zaksięgowania na rachunku bankowym Sprzedawcy wpłaty za zamówienie. Gwarantujemy, że dopełniamy wszelkich starań aby zamówienia były realizowane jak najszybciej. Jesteśmy świadomi tego, że jak już zdecydujecie się na nasz produkt cyfrowy to nie chcecie na niego czekać. 
  3. Nie ponosimy odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta. 
  4. Ważne jest dla nas aby dane podane w formularzach były aktualne oraz prawdziwe. Dlaczego tako to zabiegamy? Aby zapewnić Wam jak najlepszą jakość usług. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienie w dostarczeniu lub niedostarczeniu zamówienia, w przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych, w szczególności błędnego lub adresu e-mail, które uniemożliwiają wykonanie umowy. W takiej sytuacji, z powodu braku możliwości realizacji zamówienia w terminie o którym mowa w ust. 5, zamówienie jest anulowane, a wpłacona na konto Sprzedawcy cena za Produkt cyfrowy zwracana jest niezwłocznie Klientowi nie później niż w terminie 14 dni od dnia anulowania zamówienia. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. W przypadku płatności kartą, dokonujemy zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej. 

 

§4 Formy płatności: 

 

  1. Ceny wskazane w sklepie są podane w złotych polskich i są to ceny brutto. 
  2. Podatek VAT naliczany jest według stawki obowiązującej w momencie złożenia zamówienia i uwzględniony jest na Stronie Internetowej Sklepu.
  3. Sprzedawca jest przedsiębiorcą korzystającyzm z podmiotowego zwolnienia, z VAT. W przypadku wystafienia faktury, w rubryce VAT jest informacja zw. i podana podstawa prawna zwolnienia.
  4. Płatność za zakupione produkty odbywa się za pomocą zewnętrznych systemów płatności, które można wybrac na stronie sprzedaży produktu.
  5. Kupujący ma możliwość dokonania płatności na następujące sposoby;
    - Jednorazowo Pay by Link, Pay U (BLIK, szybki przelew bankowy)
    - Za pomocą subskrypcji - cyklicznie PayPal, (płatnośc kartą)
  6. Poszczególne serwisy świadczą usługi zgodnie z własnym rekulaminem dostępnym po wybraniu sposobu płatności i przekierowaniu na stronę serwisu.
  7. W przypadku wystapienia problemów z płatnością za pośrednictwem pay pal istnieje mozliwość skontaktowania się z Działem Obsługi za pomocą numeru telefonu: 223 064 492
  8. Do każdego zamówienia wystawiany jest stosowny dokument księgowy elektronicznie i wysyłany na adres e-mail Klienta.

 

§5 Obniżenie ceny :

 

  1. W przypadku informowania o obniżeniu ceny produktu cyfrowego obok informacji o obniżonej cenie będziemy uwidaczniać również informację o najniższej cenie tego produktu cyfrowego jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
  2. Jeżeli dany produkt cyfrowy lub dana usługa są oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie będziemy uwidaczniać również informację o drugiej najniższej cenie tego towaru lub tej usługi, która obowiązywała w okresie od dnia oferowania tego towaru lub tej usługi do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
  3. Powyższe nie ma zastosowania do obniżek:

•personalizowanych np. za zapis do newslettera, otrzymanie bonu zniżkowego na kolejne zakupy, z okazji urodzin itp, 


 

§6 Dostarczenie produktu cyfrowego: 

 

  1. Realizacja zamówienia obejmującego produkt cyfrowy następuje przez przesłanie niezwłocznie na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres e-mail wiadomości zawierającej instrukcję uzyskania dostępu do zakupionego produktu cyfrowego. Z chwilą wysyłki wiadomości, o której mowa powyżej, treści cyfrowe objęte przedmiotem zamówienia uważa się za dostarczone w całości Kupującemu.
  2. Maksymalny możliwy czas realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze.

 

 §7 Odstąpienie od umowy: 

Produkt i usługi cyfrowy: 

 

  1. Jeśli w toku zakupu Konsument albo Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu treści lub usługi cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, traci on prawo do odstąpienia od Umowy zawartej ze Sprzedawcą. W celu uniknięcia wątpliwości wskazuje się, że w przypadku rozpoczęcia korzystania z produktu cyfrowego przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument albo Przedsiębiorca na prawach konsumenta , traci on prawo do odstąpienia od Umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  2.  Jeśli umowa dotyczy usługi cyfrowej, a usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do odstąpienia od umowy,wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwało.
  3. W sytuacji w której nie zachodzą okoliczności opisane w pkt 1 i 2 Konsument, a także Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy. 
  4. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 
  5. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną na adres: e-mail: kontakt@platformamistrzów.pl 
  6. Jeżeli prześlesz formularz odstąpienia od umowy e-mailem, prześlemy Ci niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy również e-mailem. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, abyś wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. W przypadku płatności kartą, dokonujemy zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej. 

 

§8 Zgodność towaru z umową: 

Produkty cyfrowe: 

 

  1. Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
    a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność,
    b)przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi, o którym Konsument powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował. 
  2.  Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:
    a)nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
    b)występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których Konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie,chyba że Sprzedawca wykaże, że:
    •nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
    •przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
    •publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy;
    c)być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument może rozsądnie oczekiwać;
    d)być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru. 
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie o którym mowa w ust 2, jeżeli Konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ust. 2 oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
  4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową. 
  5. Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności towaru z umową określonego w ust. 1, jeżeli brak ten podstępnie zataił. 

 

§9 Brak zgodności towaru z umową – roszczenia : 

 

Produkt cyfrowy: 

Pierwsze roszczenie: 

Jeżeli Produkt, cyfrowy jest niezgodny z umową, konsument w pierwszej kolejności może żądać jego naprawy lub wymiany. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy lub sprzedawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu cyfrowego w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Produktu cyfrowego z umową, wartość Produktu cyfrowego, zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Produktu cyfrowego do zgodności z umową. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, ponosi Sprzedawca. Konsument udostępnia Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. 

 

Brak możliwości spełnienia pierwszego roszczenia: 

 

1. Jeżeli Produkt cyfrowy jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy: 

 

a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową na podstawie §8 ust 2,

 

b) Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z ust. § 8 ust 4,5, brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

 

c) brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych jako„pierwsze roszczenie”,

 

d)z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. 

 

2. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową. 

 

3. Sprzedawca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny. 

 

4. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny. 

 

5. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych Produktów dostarczonych na podstawie umowy konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych Produktów, a także w odniesieniu do innych Produktów nabytych przez konsumenta wraz z Produktami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową. 

 

6. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca produkt Sprzedawcy. Sprzedawca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania. 

 

7. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 

 

§9a Niezgodność z umową - przedsiębiorca 

 

Uregulowań wskazanych w §9 nie stosujemy do umów sprzedaży zawartych z przedsiębiorcami. W stosunku do przedsiębiorców zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego. 

 

§10 Weryfikacja opinii 

 

1.Klient ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu na platformie. 

 

2. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie. 

 

3. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane na w sklepie. 

 

4.Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. 

 

5. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów cyfrowych, w sklepie. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia. 

 

6. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora. 

 

7. Sprzedawca publikuje zarówno pozytywne jak i negatywne opinie. 

 

§11 Zakładanie konta i korzystanie z Platformy Szkoleniowej

  1. Rejestracja na Platformie Szkoleniowej polega na wypełnieniu formularza rejestracyjnego i akceptacji niniejszego regulaminu.
  2. Użytkownik zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych oraz aktualizacji tych danych w przypadku zmian.
  3. Po założeniu konta użytkownik otrzymuje dostęp do materiałów szkoleniowych, szkoleń online oraz innych funkcji Platformy Szkoleniowej.
  4. Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Platformy Szkoleniowej zgodnie z jej przeznaczeniem, przepisami prawa oraz niniejszym regulaminem.
  5. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie Platformy Szkoleniowej do celów niezwiązanych z procesem edukacji, w szczególności do działań o charakterze reklamowym, spamu czy innych form niepożądanego kontaktu z innymi użytkownikami.
  6. Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania praw autorskich oraz innych praw własności intelektualnej, w szczególności nie rozpowszechniać materiałów udostępnionych na Platformie Szkoleniowej bez zgody PlatformaMistrzow.pl lub właściciela praw.

§12 Odpowiedzialność użytkownika i administratora

  1. Użytkownik jest odpowiedzialny za wszelkie działania podejmowane w ramach swojego konta na Platformie Szkoleniowej, w tym za działania osób trzecich, którym udostępnił swoje dane do logowania.
  2. Użytkownik zobowiązany jest do zachowania swoich danych do logowania w bezpiecznym miejscu.
  3. Administrator Platformy Szkoleniowej nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikające z niewłaściwego korzystania z Platformy przez użytkownika.
  4. Administrator zastrzega sobie prawo do czasowego zawieszenia dostępu do Platformy Szkoleniowej w celu przeprowadzenia konserwacji, aktualizacji lub usunięcia ewentualnych usterek.
  5. Administrator dołoży wszelkich starań, aby zapewnić ciągłość dostępności oraz jakość materiałów szkoleniowych na Platformie Szkoleniowej, jednak nie gwarantuje, że nie wystąpią przerwy w dostępie lub inne problemy techniczne.
  6. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na Platformie Szkoleniowej, ale zastrzega sobie prawo do ich moderacji oraz usuwania treści naruszających niniejszy regulamin lub przepisy prawa.

§13 Moderowanie treści na stronie sklepu internetowego, w społeczności na platformie i grupach na portalach społecznościowych 

 

1. Sprzedawca ma prawo w każdej chwili kontrolować dodawane treści przez Kupującego. Moderacja odbywa się ręcznie. Sprzedawca nie stosuje zautomatyzowanych narzędzi do tego celu.

2. Sprzedawca moderuje treści zamieszczane przez Kupującego na bieżąco, w sposób obiektywny oraz z użyciem należytej staranności. 

3.  W czasie trwania procesu weryfikacyjnego zgłoszenia Sprzedawca może zablokować treść w ten sposób, że nie będzie ona widoczna dla innych Kupujących.

4. W razie wykrycia treści nielegalnej, niezgodnej z regulaminem na stronie sklepu internetowego Sprzedawca usuwa ją z serwisu, a następnie informuje o tym Kupującego, który zamieścił treść nielegalną, niezgodną z regulaminem wraz z uzasadnieniem swojej decyzji. 

5. Uzasadnienie Sprzedawcy będzie zawierać:

a) wskazanie, że Sprzedawca podjął decyzje o usunięciu treści nielegalnych, niezgodnych z regulaminem umieszczonych przez Kupującego;

b) fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego na podstawie zgłoszenia innego Kupującego czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego;

c) w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;

d) jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie nielegalnych treści, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane informacje za nielegalne treści;

e) jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności informacji z warunkami korzystania z usług dostawcy usługi hostingu, wskazanie podstawy umownej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane informacje za niezgodne z tą podstawą;

f) jasne i przyjazne dla użytkownika informacje na temat przysługujących odbiorcy usług i możliwości odwołania się od decyzji, w szczególności w stosownych przypadkach za pośrednictwem wewnętrznych mechanizmów rozpatrywania skarg, pozasądowego rozstrzygania sporów i sądowych środków odwoławczych. 

6. Kupujący, który zamieścił nielegalną treść, niezgodną z regulaminem może złożyć odwołanie do Sprzedawcy. Odwołanie można złożyć pisemnie na mailowo na adres:  kontakt@platformamistrzow.pl

7. Odwołanie powinno zawierać: dane odwołującego się (imię, nazwisko, adres, w tym adres email, oraz powody odwołania tj. wyjaśnienie dlaczego decyzja o usunięciu treści umieszczonej przez Kupującego była błędna). 

8. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie odwołania mailowo. 

9. Sprzedawca rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni od dnia jego odebrania. O ostatecznym sposobie rozpatrzenia odwołania Sprzedawca informuje Kupującego mailowo. 

§14 Procedura zgłaszania nielegalnych oraz niezgodnych z regulaminem treści przez innych Kupujących 

Ze względu na to, że zależy nam na tym aby na platformie nie pojawiały się nielegalne treści, oraz treści niezgodne z regulaminem, umożliwiamy również w przypadku wykrycia nielegalnych treści przez innych Kupujących oraz osoby trzecie, zgłaszania ich, do nas bezpośrednio w następujący sposób: 

1.W sytuacji w której przez treść umieszczona przez innego Kupującego może naruszać regulamin, jest treścią nielegalną, inny Kupujący lub osoba trzecia może zgłosić takie treści bezpośrednio do nas w celu ich weryfikacji. 

2. Zgłoszenie można kierować bezpośrednio na adres e-mail: kontakt@platformamistrzow.pl

3. Twoje zgłoszenie musi zawierać:

a) wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią nielegalne treści;

b) jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL lub dokładne adresy URL, oraz, w stosownych przypadkach, dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację nielegalnych treści, stosownie do rodzaju treści i konkretnego rodzaju usługi hostingu;

c) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw,o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;

d) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne. 

4. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Ci otrzymanie zgłoszenia. Potwierdzenie otrzymasz na podany adres e-mail. 

5. W sytuacji w której Sprzedawca nie będzie mógł rozpatrzeć zgłoszenia ze względu na braki, nieścisłości, skontaktuje się z Tobą z prośbą o jego uzupełnienie, sprecyzowanie. Jeśli nie uzupełnisz zgłoszenia w terminie 14 dni, Sprzedawca pozostawi je bez rozpoznania. 

6. Weryfikacja zgłoszenia trwa 14 dni od dnia jego kompletnego otrzymania. 

7. Jeśli Sprzedawca uzna to za stosowne może na czas trwania postępowania weryfikacyjnego do zablokowania treści w taki sposób aby stały się niewidoczne dla innych użytkowników. 

8. W sytuacji w której Sprzedawca uzna po przeprowadzonej weryfikacji, iż treść, której zgłoszenie dotyczy jest treścią nielegalną, narusza regulamin podejmuje decyzję o wezwaniu Kupującego do samodzielnego zmoderowania treści albo o jej usunięciu. O swojej decyzji zawiadamia Kupującego, który treść zamieścił, w sytuacji w której dysponuje danymi umożliwiającymi skontaktowanie się z nim, oraz Zgłaszającego podając uzasadnienie swojej decyzji. 

9. W sytuacji w której Sprzedawca uzna po przeprowadzonej weryfikacji, że treść nie jest treścią naruszającą regulamin, czy też treścią nielegalną podejmuje decyzję o jej przywróceniu. Następnie o swojej decyzji powiadamia Zgłaszającego podjąć uzasadnienie swojej decyzji. 

10. Uzasadnienie Sprzedawcy będzie zawierać: 

a)wskazanie, że Sprzedawca podjął decyzje o przywróceniu treści / usunięciu treści nielegalnych,niezgodnych z regulaminem umieszczonych przez Kupującego/ wezwaniu Kupującego do zmoderowania treści;

b) fakty i okoliczności, na podstawie których podjęto decyzję, w tym w stosownych przypadkach informację, czy decyzję podjęto na podstawie zgłoszenia dokonanego przez innego Kupującego czy na podstawie dobrowolnych czynności sprawdzających prowadzonych z własnej inicjatywy oraz, gdy jest absolutnie niezbędne, tożsamość zgłaszającego;

c) w stosownych przypadkach informacje na temat wykorzystania zautomatyzowanych środków podczas podejmowania decyzji, w tym informację, czy decyzję podjęto w odniesieniu do treści wykrytych lub zidentyfikowanych z wykorzystaniem zautomatyzowanych środków;

d) jeżeli decyzja dotyczy potencjalnie nielegalnych treści, wskazanie podstawy prawnej, na której opiera się decyzja, oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których na tej podstawie uznaje się dane informacje za nielegalne treści;

e) jeżeli decyzja opiera się na zarzucanej niezgodności informacji z warunkami korzystania z usług dostawcy usługi hostingu, wskazanie podstawy umownej, na której opiera się decyzja (tj. wskazanie paragrafu z umowy), oraz wyjaśnienia dotyczące powodów, dla których uznaje się dane informacje za niezgodne z tą podstawą;

f) jasne i przyjazne dla użytkownika informacje na temat przysługujących odbiorcy usługi możliwości odwołania się od decyzji, w szczególności w stosownych przypadkach za pośrednictwem wewnętrznych mechanizmów rozpatrywania skarg, pozasądowego rozstrzygania sporów i sądowych środków odwoławczych. 

11. Na decyzje o usunięciu treści/ przywróceniu treści Zgłaszający i Kupujący, który treść umieścił, mogą złożyć odwołanie do Sprzedawcy 

12. Odwołanie można złożyć pisemnie na adres Platformamistrzow.pl Aleja Rzeczypospolitej 29a/56, 02-972 Warszawa mailowo na adres: kontakt@platformamistrzow.pl

13. Odwołanie powinno zawierać: dane odwołującego się (imię, nazwisko, adres, w tym adres email, oraz powody odwołania tj. wyjaśnienie dlaczego decyzja o usunięciu treści umieszczonej przez Kupującego była błędna). 

14. Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi otrzymanie odwołania. 

15. Sprzedawca rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni od dnia jego odebrania. O ostatecznym sposobie rozpatrzenia odwołania Sprzedawca informuje Kupującego/Zgłaszającego mailowo. 
 

§15 Ograniczenie odpowiedzialności 

Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treści zamieszczane przez Kupującego na stronie sklepu internetowego i grupach na portalach społecznościowych pod warunkiem, że Sprzedawca: 

a) nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych treściach; 

b) podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych treści, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość. 

§16 Wsparcie techniczne i zgłaszanie problemów

W przypadku problemów technicznych związanych z korzystaniem z Platformy Szkoleniowej lub potrzeby zgłoszenia błędów, prosimy o kontakt z działem wsparcia technicznego pod adresem e-mail: kontakt@platformamistrzow.pl.

W celu szybkiego rozwiązania problemu, prosimy o jak najbardziej szczegółowy opis napotkanych trudności oraz podanie swojego identyfikatora użytkownika.

§17 Prawa autorskie i licencje

  1. Wszystkie materiały szkoleniowe dostępne na Platformie Szkoleniowej są chronione prawami autorskimi i stanowią własność PlatformaMistrzow.pl lub jej partnerów. Korzystanie z tych materiałów jest dozwolone wyłącznie na potrzeby własne, w celach edukacyjnych.
  2. Użytkownikom Platformy Szkoleniowej udzielana jest niewyłączna, nieodpłatna i nieprzenaszalna licencja na korzystanie z materiałów szkoleniowych na potrzeby własne, w celach edukacyjnych. Licencja ta jest ograniczona czasowo do okresu korzystania z Platformy Szkoleniowej przez użytkownika.
  3. Użytkownik nie ma prawa do rozpowszechniania, modyfikowania, kopiowania, wykorzystywania w celach komercyjnych ani tworzenia utworów pochodnych na podstawie materiałów szkoleniowych, chyba że uzyskał na to pisemną zgodę PlatformaMistrzow.pl lub właściciela praw autorskich.

§18 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych użytkowników Platformy Szkoleniowej jest PlatformaMistrzow.pl. Krzysztof Stępień, NIP 7171719090, adres: Aleja Rzeczypospolitej 29A/56 02-972 Warszawa.
  2. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, RODO).
  3. Dane osobowe użytkowników są przetwarzane w celach związanych z korzystaniem z Platformy Szkoleniowej, w tym w celu realizacji szkoleń oraz obsługi klienta.
  4. Użytkownik ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
  5. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych użytkowników są zawarte w polityce prywatności, dostępnej na Platformie Szkoleniowej.

§17 Postanowienia dodatkowe

W przypadku stwierdzenia naruszenia niniejszego regulaminu przez użytkownika, administrator zastrzega sobie prawo do podjęcia stosownych kroków prawnych, w tym czasowego lub trwałego zawieszenia dostępu do Platformy Szkoleniowej.

Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie. Zmiany w regulaminie obowiązują od dnia ich opublikowania na Platformie Szkoleniowej. Użytkownik zostanie poinformowany o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej lub przez komunikat na Platformie Szkoleniowej.

W przypadku braku akceptacji zmian wprowadzonych w regulaminie, użytkownik ma prawo zrezygnować z korzystania z Platformy Szkoleniowej poprzez usunięcie swojego konta.

Wszelkie spory wynikające z korzystania z Platformy Szkoleniowej będą rozstrzygane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę administratora Platformy Szkoleniowej.

Regulamin wchodzi w życie z dniem jego opublikowania na Platformie Szkoleniowej.

W przypadku pytań dotyczących niniejszego regulaminu, prosimy o kontakt z administratorem Platformy Szkoleniowej za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@platformamistrzow.pl.

W niniejszym regulaminie znajdują się wszystkie niezbędne informacje dotyczące korzystania z Platformy Szkoleniowej. W razie potrzeby dodania dodatkowych informacji lub wyjaśnienia istniejących postanowień, proszę o kontakt z administratorem Platformy Szkoleniowej za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@platformamistrzow.pl.
 

§ 17 Postanowienia końcowe 

 

1. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedawca deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu. 

 

2. O zmianach regulaminu i ich zakresie Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany w formularzu zamówienia adres e-mail). Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego albo ze względu na zmianę modelu biznesowego Sprzedawcy. 

 

3. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin na stronie https://szkolenia.platformamistrzow.pl/next/public/pages/regulations

 

 W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki przed sprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedawcę o wyborze aktualnego jako obowiązującego. 

 

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio obowiązujące przepisy prawne.

 

5. Niniejszy Regulamin podlega prawu polskiemu. Jeżeli Kupujący dokona zakupu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (Przedsiębiorca, Przedsiębiorca na prawach konsumenta), wszelkie spory wynikłe na tle zawartej umowy, będą rozstrzygane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

 

6. Dodatkowo informujemy, że Konsument ma prawo skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Poniżej podajemy strony internetowe, na których znajdziecie stosowne informacje: •hxp://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; •hxp://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; •hxp://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 

 

7. Istnieje również możliwość skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami, a przedsiębiorcami (Sprzedawca jest przedsiębiorcą) na szczeblu unijnym (platforma ODR), podajemy również link do strony internetowej: hxp:// ec.europa.eu/consumers/odr. 

 

Mamy nadzieję, że regulamin oraz zasady obowiązujące w naszym sklepie są dla Ciebie zrozumiałe. 



 

Jeśli masz wątpliwości, nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie w niniejszym regulaminie skontaktuj się z nami mailowo kontakt@ platformamistrzow.pl  

 Wszystko wyjaśnimy i rozwiejemy wątpliwości. 

Jeśli zastanawiasz na dlaczego i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane osobowe polecamy zapoznać się z Polityką Prywatności LINK

 

Załączniki: 

- formularz odstąpienia od umowy 

- formularz reklamacyjny 












 

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Oświadczam, że odstępuję od Umowy sprzedaży zawartej dnia ……………………. 

 

Numer dowodu zakupu: ……………………. 

 

Numer zamówienia:....................................... 

 

Nazwa zwracanych produktów:

 ............................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................... ……………................................................................................................................................................ ............................................................................................................................................................... 

 

Cena brutto: ……………………. 

 

DANE KUPUJĄCEGO: 

Imię i nazwisko: ……………………. …..............................................

Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez Państwa wybrany przy zakupie w Serwisie . Jeżeli płatność została dokonana w inny sposób niż przelewem, a chcą Państwo otrzymać zwrot środków na rachunek bankowy, proszę wskazać poniżej numer konta bankowego, właściwego do zwrotu pieniędzy.



 

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków: ……………………………………………………………………………………………………………

Posiadacz rachunku bankowego: .

.............................................................................................................................................................. 




 

Data: ……………………



 

Podpis Konsumenta/ Przedsiębiorcy na prawach konsumenta :

………………………………………………………………………………………………… 






 

Informuję, że dane osobowe, podane w tym formularzu, będą przetwarzane w celu obsługi procesu odstąpienia od umowy. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.








 

FORMULARZ REKLAMACYJNY 

 

nr. zamówienia................................... 



 

Zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu………………………………………………. Produkt tj. ……………………………………………………… ……………………………………………(dane towaru, nr dowodu zakupu) jest niezgodny z Umową. Brak zgodności z Umową polega na ............................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................... ............................................................................................................................................................... (opis niezgodności z umową). 

 

Niezgodność została stwierdzona w dniu………………………………………………….. . 



 

Z uwagi na powyższe, żądam: doprowadzenia do zgodności z Umową: 

  • Naprawy towaru 
  • Wymiany towaru 

 

W przypadku gdyby naprawa/ wymiana towaru była niemożliwa żądam: 

  • Obniżenia ceny o kwotę _______________________ 
  • Odstępuję od Umowy. 



 

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków: …………………………………………………………………………………………………………… 

 

Posiadacz rachunku bankowego: ………………………………..…………………………………. 



 

Data: …………………………………………………………………………………….. 



 

Podpis Konsumenta/ Przedsiębiorcy na prawach konsumenta : ………………………………………………………………………………………………… 






 

Informuję, że dane osobowe, podane w tym formularzu, będą przetwarzane w celu obsługi procesu reklamacyjnego. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.